#WhateverSuitsYou s Bebe Rexhom: PUMA i DEICHMANN

PUMA i DEICHMANN udružili su se s Bebe Rexhom, globalnom superzvijezdom koja ostvaruje dijamantne naklade.

Samopouzdana i iznimno uspješna – tako možemo opisati nagrađivanu američku kantautoricu i pjevačicu Bebe Rexhu, čija izdanja postižu dijamantne naklade. Ona će biti lice nove kampanje čiji je slogan #WhateverSuitsYou, a koja započinje 22. ožujka na DEICHMANN internetskoj stranici i u odabranim DEICHMANN trgovinama diljem Europe. Veličanstvena zajednička  PUMA i DEICHMANN kolekcija pod nazivom Power Collection obuhvaća pet ekskluzivnih proizvoda – dva modela tenisica i tri vrste torbi.

 

Snažne osobnosti i iskrena, Bebe Rexha prvenstveno se obraća mladima kao ciljnoj skupini najvećeg europskog maloprodajnog lanca obuće. Ova američka glazbena senzacija svoj je put do slave našla kroz pjesme koje je napisala za izvođače kao što su Eminem, Rihanna i Selena Gomez. Da je ujedno i pjevačica moćnog glasa čije emotivne pjesme osvajaju topliste, dokazala je autorskim skladbama kao što je „In the Name of Love“. Bebe Rexha nada se da će vlastitom samouvjerenošću nastaviti osnaživati mlade žene.

 

Stilovi kampanje #WhateverSuitsYou odražavaju njezinu ležernu, ali i cool stranu. 

„Različiti stilovi koje njegujem omogućuju mi da pokažem različite aspekte svoje osobnosti, svoje pravo lice i svoju snagu“, izjavila je Bebe na snimanju za kampanju u Los Angelesu. 

 

Sveukupno imamo dva modela tenisica i tri torbe koje se ističu svojom bezvremenskom jednostavnošću, čistim linijama i ružičastom bojom. Kolekcija nudi ženama različite mogućnosti da se izraze, što se savršeno uklapa u kampanju čiji slogan glasi: „U životu stalno donosimo odluke, a na svima je da odluče kakvi žele biti.“ Dva modela tenisica najprije će biti dostupna u jednostavnom dizajnu bijele boje s ružičastim uzorkom „formstripe“ i istaknutim zlatnim Puma logotipom. Ponudu će zaokružiti ruksak, shopper torba i torba s naramenicom primjerena za sve prigode. Oznaka #WhateverSuitsYou simbol je osnaživanja kojim se nastoji potaknuti žene da u svakom  pogledu zavole sebe onakvima kakve jesu i da nose što god požele.

Kampanju je snimao modni i glazbeni fotograf Brian Ziff, koji je radio sa zvijezdama kao što su Shawn Mendes, Whiz Khalifa, Lindsay Lohan i Jessie J. Snažne fotografije na kojima je Bebe Rexha uslikane su na brojnim jedinstvenim lokacijama u Los Angelesu.

Zajednička kapsulna PUMA i DEICHMANN kolekcija, koja se sastoji se od pet modela cipela i torbi, bit će dostupna od 15. ožujka 2021. u DEICHMANN trgovinama u Njemačkoj te mnogim europskim zemljama, kao i na internetskoj stranici www.deichmann.com. Cijene će im se kretati od €14,99 do €49,99.

 

O BEBE REXHI:

Zahvaljujući dijamantnim nakladama albuma i dvjema nominacijama za glazbenu nagradu Grammy, Njujorčanka Bebe Rexha postala je veliko ime na glazbenoj sceni. Njezin debitantski album Expectations (izdan u lipnju 2018. za diskografsku kuću Warner Records) dosegnuo je platinastu nakladu prema standardima Američkog udruženja glazbenih izdavača (RIAA), baš kao i singl „I’m a Mess“ s istog albuma. Na tom se albumu još nalazi i hit „Meant to Be“ (nastao u suradnji s duom Florida Georgia Line), koji je osvojio vrhove svjetskih toplista i ostvario dijamantnu nakladu. Pjesma „Meant to Be“ zadržala se na 1. mjestu glazbene ljestvice Billboard Hot Country Songs rekordnih 50 uzastopnih tjedana, što je najduži niz nekog ženskog izvođača u povijesti, osvojila je nagradu za najbolju country skladbu na dodjeli glazbenih nagrada Billboard Music Awards 2019. godine, kao i nagradu za najbolju glazbenu suradnju na dodjeli nagrada iHeart Radio Music Awards 2018. godine. Kasnije je nominirana i za najbolju izvedbu country dua ili grupe na 61. dodjeli godišnjih glazbenih nagrada Grammy® u veljači 2019., gdje je Bebe bila nominirana i za najboljeg novog izvođača.